dinsdag 8 december 2009

Kerstetalage

Af en toe werk ik in Het Scrapbook Atelier in Klarenbeek. Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest om de etalage in kerstsfeer te brengen. Gezellige hoekjes maken, mooi aankleden... Ik heb, met hulp van manlief, ook zelf een kerstboom gemaakt van hout. Hij is super geworden.


Hier zie je dat ik hem donkergroen schilder. Een foto van hoe hij staat te pronken in de etalage komt nog, ik was vandaag m'n fototoestel vergeten (o, hoe kan dat nou gebeuren?).


Dit bord met kaarsen staat ook in de etalage. Ja, het was moeilijk daar afstand van te doen nadat ik het had gemaakt. Dus ik ga nog een bord maken, voor bij ons thuis. De inspiratie voor dit project heb ik opgedaan bij Anne. Zeer de moeite waard om bij haar te gaan kijken!




Mijn kaarsen ga ik denk ik niet branden, beetje gevaarlijk met dat papier.

Bedankt voor het langskomen!
x Ingrid

3 comments, which make me happy!:

annes paperfun zei

WOW!!! Gorgeous!
And your roses are amazing!
Lovely work, Ingrid :o)
Have a nice day :o)
Hugs Anne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ingrid, wat maak je toch een super mooie creaties. Echt geweldig.
Groetjes van Jacqueline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Nou ik heb gisteravond de etalage gezien en ziet er weer heel mooi uit de kaarsen zijn echt prachtig en de rozen erg leuk.ben erg benieuwd hoe je die hebt gemaakt.

Groetjes Agnes

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!