woensdag 16 december 2009

Challenge Stamp with fun

Gisteravond onder het koken vertelden de jongens me tussen neus en lippen door dat hun invaljuf vandaag haar laatste dag zou hebben. Als ze het leuk vonden dan mochten ze een klein cadeautje meenemen... Aaaahhhh! Dus terwijl ik de aardappels afgoot en in de saus voor de bloemkool roerde stond ik kleine cadeautjes te bedenken... Ik heb in de afgelopen weken een paar keer gedacht; laat ik vast wat afscheidscadeautjes maken voor de juf want er komt een dag dat ze voor het laatst is... Dat heb je nou een keer met invaljuffen. Maar je weet hoe dat gaat ;o)

De invulling voor mijn avond was dus bepaald. En hierboven zie je wat het geworden is. Gelukkig had ik nog een doos chocolaatjes in huis, daar heb ik een wikkel omheen gemaakt. En ik heb een boekenlegger gemaakt met een stempel van Ladybug.

Voordeel van deze plotselinge cadeautjesnood is dat ik meteen mijn inbreng klaar heb voor de Stamp with fun challenge. Het thema is deze week namelijk "little presents".


Ik heb de afbeelding ingekleurd met aquarelpotloden. Het papier is van Basic Grey (nook & pantry).


Vanmorgen liet ik de jongens zien wat ik had gemaakt en toen zei Jesse: 'O, ze houdt heel erg van chocola en ook van lezen. Wist je dat soms mama?' Nee, dat wist ik niet, extra leuk dus :o)))

Bedankt voor het langskomen. Tot gauw!

4 comments, which make me happy!:

Andrea zei

Hi,
your gift is wonderful. Thanks for beeing stamp with fun.
Many greetings
Andrea

Jacqueline (Sjakkie) zei

Grappig verhaal, het komt me heel bekend voor, alles op het laatste moment! Je hebt een super cadeau gemaakt, mijn complimenten.
Groetjes van Jacqueline

daantje zei

Wat is dat mooi gemaakt zeg prachtig. Ik kwam via via op je site en ga je meteen volgen.
groetjes
Daantje

Carine Hartman zei

Ik was erg op tijd met het kado voor de juf ( dit keer ) Maar het komt ook mij erg bekend voor.
Maar het is een superleuk setje
Groetjes Carine

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!